Mer från Bokskogen/Torup

Detta inlägg från rundan i bokskogen är naturbilder från skogen.  Det blev en lång promenad men har dock begränsat mina foton som jag lägger in, vilket jag har så svårt för. Tycker det är svårt att välja ut bland alla jag kommer hem med. Bild nr 3 är inte så märkvärdig annat än att vi såg att det fanns flera hål till fågelbon i de döda träden. Med mer grönska så blir skogen vackrare att fota tycker jag. Tog foton därifrån förra våren också ungefär vid samma tid. De kommer man till om man klickar på taggen under fotona ” Torup bokskogen”.

Förra inlägget var  enbart på vitsippor och andra blommor därifrån.

Det var en fin och solig dag den 29/4 med lunchpicknick och fika på eftermiddagen. 2 av våra 3 flickor var med tillsammans med sina sambos. Tror de tyckte vi gick lite för lång runda! Trevligt hade vi ändå!

2014-03-29 Torup bokskogen 037 2014-03-29 Torup bokskogen 069 2014-03-29 Torup bokskogen 021 2014-03-29 Torup bokskogen 044 2014-03-29 Torup bokskogen 072 2014-03-29 Torup bokskogen 035 2014-03-29 Torup bokskogen 033

 

4 thoughts on “Mer från Bokskogen/Torup

  1. Jag april 6, 2014 / 6:56 e m

    Jag gillar bilder som nummer tre, nakna träd är så skulpturala. Likadant de som ligger ner i nästa bild. Härligt med en långpromenad!

    Gilla

  2. Leya april 8, 2014 / 6:00 e m

    vackert – träd är alltid vackra och intressanta. Jag tycker särskilt om vattnet och stockarna.

    Gilla

  3. christinafotograferar april 9, 2014 / 10:50 f m

    Tack Leya 🙂 Ja stockarna ligger där och kämpar in i det sista medan de andra träden står och speglar sig i vattnet.

    Gilla

Kommentera

