Mer från Småland och växtlighet på öarna i sjön Allgunnen

Har inte hunnit lägga in bilderna från Småland ännu men nu kommer lite till. Har varit på semester i Krakow så det kommer även framöver att bli bilder därifrån också. Har tyvärr inte hunnit svara på kommentarer eller tittat på bloggare jag följer men ska försöka kolla av . Dessa bilder är även de från sjön Allgunnen i Småland men tagen från båten på natur på öarna i sjön. Fanns 20 öar där att ta sig runt till. Gick inte att ro runt till alla för det var för stort område för att hinna med att ro ut på den tid vi var är. Översta bilden är från en promenad från stugan och Kon även den från stugan. Korna kom ju varje morgon och kväll med sina dikalvar. Se tidigare inlägg under djur.

2014-07-13 Småland 1 006 2014-07-14 Småland 1 151 2014-07-13 Småland 1 023 2014-07-14 Småland 1 113 2014-07-14 Småland 1 144 2014-07-14 Småland 1 147 2014-07-14 Småland 1 160 2014-07-14 Småland 1 156

8 thoughts on “Mer från Småland och växtlighet på öarna i sjön Allgunnen

  1. Replicant Core augusti 8, 2014 / 5:49 e m

    Mossa, kossa och sjö. Kan det bli bättre … jo träden också. Bilderna lockar till fiske och svampplockning.

    Gilla

    • christinafotograferar augusti 13, 2014 / 12:52 e m

      Ja Antonia, kon och jag stod och pratade med varandra. Den var nog väldigt nyfiken på vad jag höll på med. 😀

      Gilla

  2. mariayarri augusti 19, 2014 / 3:21 e m

    Så skönt att se att det är nån mer än jag som inte hinner med att läsa allas bloggar … Idag har jag verkligen försökt att ta mig tid och uppdatera mig …
    Så fina bilder du har i detta inlägget … Särskilt förtjust blev jag i kon … // Maria 🙂

    Gilla

    • christinafotograferar augusti 20, 2014 / 11:08 f m

      Tack! Ja kon är lite charmig faktiskt. Nej jag hinner inte inte med i den takt som alla lägger in. Varken att läsa eller lägga in själv . Det får bli ett ryck mellan varven. Just nu har jag i min mailbox 62 inlägg att läsa . Oj oj, jag tycker att jag kollade av alla nyss och det var tomt sedan. Nu har jag ett av dessa rycken ett tag. Men måste hinna annat också idag så hinner nog inte alla. Måste försöka lägga in själv lite också från Krakow. De fotona har jag inte ens hunnit sortera bland . ca 600 som ska gås igenom delitas och ev justeras. Oj oj hur gör alla?

      Gilla

    • mariayarri augusti 20, 2014 / 2:47 e m

      Ja jag fattar inte hur man hinner med utmaningar och annat … Jag är numer glad om jag får till 2 inlägg per månad ,,, Data tid är lågprioriterat hos mig i nuläget … // Maria 🙂

      Gilla

Kommentera

